Pages

政治犯が監禁されてる限り 2010年の選挙は 信用できない

Saturday, February 20, 2010

ပုဂၢိဳလ္ေရး အခ်က္အလက္ လုံၿခဳံမႈ မရွိျခင္းအေပၚ Google ေတာင္းပန္

လူမႈကြန္ရက္ Google Buzz အေၾကာင္းကုိ မိတ္ဆက္ေပးေနေသာ ဂူဂဲလ္ တာ၀န္ရိွသူမ်ား (ဓာတ္ပုံ - Reuters)

ဂူဂဲလ္ ကုမၸဏီက အသစ္တီထြင္ လိုက္သည့္ လူမႈေရးကြန္ရက္ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာ “Google Buzz” သည္ အသုံးျပဳသူမ်ား၏ ပုဂၢိဳလ္ေရး အခ်က္အလက္မ်ား လုံၿခံဳမႈမရွိျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေတာင္းပန္လိုက္သည္။Google Buzz ကုိ ဂ်ီေမးလ္မွ တဆင့္ အသုံးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားၿပီး ဂ်ီေမးလ္ျဖင့္ မၾကာခဏ ေျပာဆို ဆက္သြယ္ေလ့ ရွိေသာ လိပ္စာမ်ားကို Buzzက အလုိ အေလ်ာက္ အျပန္အလွန္ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးသည္။

ခ်ိတ္ဆက္ ထားသူမ်ား ၾကားတြင္ တျခားဆက္သြယ္ အသုံးျပဳသူမ်ား၏ ေမးလ္ လိပ္စာမ်ားကို ထပ္မံ ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ၿပီး ဂ်ီေမးလ္တြင္ ထည့္သြင္း ေရးသား ထားသည့္ အသုံးျပဳသူ၏ ကိုယ္ေရး မွတ္တမ္းမ်ား (Google Profile) ကို ေတြ႕ျမင္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

ဂ်ီေမးလ္ႏွင့္ Buzz ထုတ္လုပ္ေရး မန္ေနဂ်ာ Todd Jackon က “က်ေနာ္ တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ ကိစၥေတြ အတြက္ အလြန္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိပါတယ္၊ အသုံးျပဳသူ ေတြရဲ႕ အႀကံျပဳခ်က္ ေတြကို အေျခခံၿပီး ပိုေကာင္းေအာင္ ႀကိဳးစား ေဆာင္ရြက္ ေနပါတယ္၊ အေကာင္းဆုံး အေနအထား မဟုတ္ေသးဘူး ဆိုတာလည္း သေဘာ ေပါက္သြား ပါတယ္”ဟု ဆိုသည္။

ယခု ေဖေဖာ္၀ါရီလတြင္ ဂူဂဲလ္က အသစ္ဖန္တီးလုိက္သည့္ Google Buzz အား အသုံးျပဳရန္ ဂ်ီေမးလ္ အသုံးျပဳသူမ်ားကုိ စတင္ ဖိတ္ေခၚခဲ့ၿပီးေနာက္ အသုံးျပဳသူမ်ား၏ ပုဂိၢဳလ္ေရး မလုံၿခဳံမႈမ်ားရွိေနသည္ဟူေသာ ေ၀ဖန္ခ်က္မ်ား ထြက္ေပၚလာခဲ့သည္။

ဂူဂဲလ္က Google Buzzအသုံးျပဳသူမ်ား၏ မွတ္ခ်က္ (Comment)၊ အျခား ဆက္သြယ္ေသာ သူမ်ားကို မွတ္တမ္း တင္ထားမည့္ အျပင္ ဖုန္းျဖင့္ Buzz ကို အသုံးျပဳပါက အသုံးျပဳသူ၏ ကိုယ္ေရး မွတ္တမ္း၊ ဓာတ္ပုံႏွင့္ တည္ေနရာကို မွတ္သား ထားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Buzz ၏ မူ၀ါဒတြင္ ေရးသားထားသည္။

နည္းပညာကို စိတ္၀င္ တစား ေလ့လာေနသူ တဦးက “Buzz မွာ ကိုယ္နဲ႔ ဆက္သြယ္ေနတဲ့ လိပ္စာေတြ အားလုံးကို အျခား ခ်ိတ္ဆက္ ထားသူက ျမင္ေနရတာက ျပႆနာပါ၊ ဒါေပမယ့္ Buzz အတြက္ အနာဂတ္က ပိုေကာင္းဖို႔ ရွိတယ္လို႔ က်ေနာ္ ထင္ပါတယ္”ဟု ဧရာ၀တီသုိ႔ ေျပာသည္။

Google Buzzကို အသုံးမျပဳလိုပါက ဂ်ီေမးလ္ Setting တြင္ Buzz ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ကို ႏွိပ္၍ Disable Google Buzz ကို ေရြးခ်ယ္၍ လည္းေကာင္း (သုိ႔) ဂ်ီေမးလ္ စာမ်က္ႏွာ ေအာက္ဆုံးရွိ “Turn off Buzz”ကို ႏွိပ္၍ေသာ္ လည္းေကာင္း ျပင္ဆင္၍ ရႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွ စတင္၍ လူမႈေရးကြန္ရက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားသည္ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ အင္တာနက္ အသုံးျပဳသူမ်ား အၾကား ေရပန္းစား လာၿပီး ယခုအခါ ကမၻာတ၀န္းလုံး၌ Facebook အသုံးျပဳသူ သန္း ၄၀၀၊ ဂ်ီေမးလ္ အသုံးျပဳသူ ၁၇၆ သန္း ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ေပးပို႔သူအားလံုးကိုေက်းဇူးတင္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment